Ny Uppdatering ^^

Jag hade redan skrivit och lagt in typ alla bilder, men så gick jag ut och gav hästarna kvällsmat och så kom claes %&/%¤"!/(&) >:C och stängde ner sidan LAGOM nice då jag just skrivit och lagt ut ALLA bilder >:C JÄKLA DAMP BARN!
Aja nu får jag ladda upp och skriva om allt eller skippar nog lite texter osv -.-'''
Från falkenberg:
Mycket trevlig gegga vid havet 5m från stranden och ut, mycket äkligt att gå igenom!
Fula små ungar som blöter ner varann -.-
Wille springer :p
Bild in mot stranden :)
Vekavägen :)
Katt som mormor matar, typ den enda anledningen att dom lever.
Våran bil gick sönder som vanligt så detta är våran FINA och UNDRBARA *host, host* hyrbil.......
snacka om ful och gammal bil xddd
Utanför tomten....
Äpplen i motljus...
Det var alla bilder från falkenberg, nu kommer alla från pappa:
Paula, Kattis, theo och Charlie var nere i helgen, mycket Rooligt =D Paula nedaför ^^
Henkan var också nere -.-
Världens sötaste Lucifer :*<3



FUla pojkar som gillar att bada :P
Fiskade även kräftor =)
Kokade kräftor =P


Sen bar det iväg till Charlottes syster, där vi käkade smörgåstårta och man måste ju äta för att inte verka ohyffsad......kan ju säga att saken satt kvar hela dagen och höll på att spy xx antal gånger xd


Hela gänget i det "nya" huset =) (De har nyss flyttat dit)


Bara för det kommer jag inte ihåg vad han hette men den längst till höger heter Nemo iaf, tror den andra hette sinto elr nåt x)

Sitt fint ^^


Orkar inte lägga in fler bilder nu, så sista får bli en bild på en vit ros i trädgården :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0