Lördag :'D


Gick en promenad med Micro innan och jag tänkte fota lite å så så jag knoppade honom och flätade svansen och han bara stod och njöt inga tjuvnyp eller nåt! :'D
Sen är det första gången vi knoppar hela hans man xD
Men jag ledde ut honom och det var as skönt ute helt lagom varmt fläktade lite, hade med mig Cameran för att ta lite bilder sen.
Han var otroligt lugn, utan att vara trött, han körde inte ner huvudet för att äta någon gång :'D
Han Naffsade inte ens!!! :O
Han gick inte heller före eller "knuffades" och jag behövde inte ta i grimmskaftet någon gång!! :O
Helt cp:igt onormalt, jag var så jävla lycklig så jag nästan grät :''D
Sen stannade jag för att ta lite bilder men såklart hade jag glömt minnes kortet i datorn  :P
Men jag var lika lycklig för det, kan knappt fatta det :O?!
På tillbaka vägen la jag upp grimmskaftet på hans rygg och bara gick :'D
Han som är jätte dominant gick tom bakom mig med sänkt huvud?!!
Känslan, tilliten, kärleken?!
Nästan så jag trodde jag drömde :'')!
Bifogar lite bilder på sötaste pojken :')!








Det Kliar skönt :)!


Ska snart sova för att släppa ut hästarna imorgon =]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0