Onsdag :]

Jag typ drömmde värsta Cpiga drömmen om vissmålen på morgonen, frida typ fick damp på mig i den  :S
För att jag typ gick in i ridhuset där felicia red på filur i en gul och grön repgrimma när vi igentligen skulle vara på mataki XD Haha damp dröm xD
Sen typ när väckarklockan ringde trodde jag att jag skulle rida ett LB program, innan jag kom på att det var väckar klockan...haha värsta lam drömm xD
Men jag vaknade och upptäckte att jag låg med huvudet nere där jag har fötterna :S
Sen somnade jag om och vaknade 30min senare och gick ner och åt frukost :}
Sen försökte fixa iordning håret vilket ledde till katastrof :S
Aja gick ut till hästarna och fixade tog in micro i stallet innan hovslagaren kom.
Sen in igen och säga till mamam att jag var klar... men det det var inte hon så jag passade på att platta det så det såg lite bättre ut :]
Åkte sedan in till stan och kom på att vi kunde åka till lantmännen och köpa lite foder och plast staket till Dzasti :)
Sedan åkte vi till tanläkaren(plågaren) aja skit samma, har inte så mkt mer att säga ska ut och sätta staket och packa för jag ska till pappa och imon dara vi till gotland :PP
Hoppas på att få ta med datan :D isf kommer jag fortfarande vara aktiv här ;) BILDER KOMMER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0