Vaggeryd idag ._.

Gick upp 09.37 idag ._.
Segt som fan men jag hämtade handuk och ombyte och duschade sen gick jag ner och åt frukost och sen ut till hästarna, borsta Dzasti flera gånger och naturligtvis hade hon rullat sig i bajs ._.!
Tog svampen och tvättade av det :)
Mockade och bytte vatten sedan och lite annat :)
Sen borstade jag av Dzasti en gång till lite snabbt innan Lenart kom med trailen då satte jag på henne transportskydden, men mamma skulle sätta fast sin bil i trailen först så jag gick ut och satte mig på gräsmattan utanför stallet.
När mamma satt på sin bil på trailen tog jag grimskaftet och knäppte fast det i grimman och tog in henne i trailen, lika lugnt och smidigt som vanligt :] Duktig polle<3
Kändes som en evighet fram till kliniken, på vägen dit körde vi förbi Lina och Lisas hus där Lina klippte gräset XD
När vi väl var fram gick Dzasti ut transporten förvånansvärt lugnt och vi tog in henne i den närmaste boxen.
Vi hade tid klockan 13.00 men dom kom ut till oss 13.20?! aja inget att hänga upp sig på -.-
Springa fram och tillbaka med Dzasti sen låta dom ta av skon och sen in i röntken rummet där mamma fick ta Dzasti för man får inte vara under 18 år -.-
aja vänta i typ 40min bara där, sen in och kika på bilderna sen kom killen och sa att dom skulle ta en annan vinkel så jag fick vänta ytligare 20 minuter.
När hon väl var klar där så skulle vi sko henne men då var det ett sto och ett föl som blev verkade så vi fick vänta i 20 min då går jag in och tar på Dzasti grimmskaftet, nej men tror ni inte det är en annan person som går före O__O?!!
Nej men vänta ytligare en timma -.- helst slut säger man bara!
Sen var det våran tur och det gick hyfsat snabbt och snart springa fram och tillbaka med Dzasti igen så fick killen kolla på hur hon sprang.
Sen entligen fick vi sätta på henne transport skydden och åka hem! :D hem ljuva hem :D!
Även om det var skit varmt i bilen :/
När vi väl kommit hem så lastade vi av henne och Micro gnäggade som en galning O__O
Sen in och äta våfflor, sen kom vendela för att hämta sin data och då frågade hon om jag skulle hänga med och bada och efter många om och men så följde jag med ;]
Vi badade i typ 1 timma sen gick vi upp och solade, sen skulle vi bada igen (dock så ville inte jag)
Men jag ångrade mig och gick i men då skvätter vendela vatten på mig så jag börjar frysa som en hund ._.
Så jag går upp och beslutar mig för att ringa pappa.
Då säger han att han bokat biljetter till gotland som inte går att avboka och att jag MÅSTE följa med dit :(
Jag vill åka dit men endå inte, blir så jäkla trött på Pojkarna och pappa -.-
Deras jäkla bråk och tjat man blir så jäkla deprimerad :(
Aja nu ska man spela mario kart wii med mimmi och mic ._. Jippi!! *host*
Förhoppningsvis kommer pappa ta med datan till gotland :D! Mitt enda liv där <.< :ppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0