Misslyckat....

Ur Micros synvinkel: Jag tror matte hade planerat att vi skulle gå en promenad och hon skulle fota mig idag, nu på kvällen. Men när hon släppte lös mig så hittade jag massa smaskigt ko gössel på vägen, det var verkligen något nytt! Sen envisades matte med att försöka mana på mig lite för att jag skulle lyssna mer på henne men, helst plötsligt ser jag massa GRÄS! =D OMG lixom så jag gick och käkade det :3 Matte försökte göra det ljudet som hon gör när vill att jag ska komma men, hon fattar lixom inte hur mycket gräs betyder för mig <3
Men sjäääälvklart skulle hon avbryta mig och spänna fast snöret och leda mig, men efter några meter blev jag så sur så jag bet i hennes cameraväska och sedan på henne, fast då blev hon arg på mig, men varför ska jag bry mig?
Så jag bara CAREFACE. Sen tog hon in mig lite på det där ställer på andra sidan vägen och släppte mig lös och jag bara WTF GRÄÄÄÄÄÄÄÄÄS =D Happy face tiiieep (: Så jag sprang ifrån henne och åt, då verkade hon trött på mig och satte sig i gräset och då gick jag fram till henne och la mig ner jämte henne......men enbart för att få en godis (; hon försökte ge mig ett kommando när jag låg ner men Nej? Sånt orkar inte jag direkt, jag la mig bara ner för att få en godis.
"Vissa skulle kalla mig Lat, Jag kallar mig Smart" Sen sprang jag ifrån henne och åt gräs :3 Smask!
Sen typ gick hon iväg så jag inte kunde se henne men asså.....GRÄS är min flock när inte hon är där =D
Så jag gick där och åt :3 Sen hämtade hon mig och så fick jag gå i snöret enda upp för rakstreckan -.- Jag försökte bita henne några gånger men hon stoppade mig >.<
När vi väl kom upp till stallet igen så SJÄLVKLART skulle hon släpa in mig i padocken -.- Trött man blir -.-'
Aja, först ställde hon upp några kryss, de var verkligen skeeeeet kul att hoppa  över :D
Sen höjde hon en gång och efter det så hoppade jag det högsta jag hoppat iår iaf :o Jag kommer inte riktigt ihåg hur högt jag hoppat :/ Sen fick jag hoppa av på ett liiiiitet hinder och sen fick jag gå in.
Matte tyckte jag hade varit tjurig & omotiverad idag och gått runt i min egna lilla bubbla(som består at en bubbla av gräs =D) Sen berättade hon för mig att om hon var glad och motiverad skulle jag tydligen också vara det, men idag lärde jag henne att det stämmer inte på mig =D Jag är som jag själv vill och gör aldrig något som jag inte får någonting av!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bilder från idag:




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0