Avslutning....

Tog ut hästarna klockan 06.00 idag, gick upp extra tidigt för att hinna fixa håret lite mer än vanligt.
Åt frukost, tog på mig avslutningskläderna som bestog av shorts, tröja och skor. Pallade inte köpa en klänning man ska ha på sig en gång, en timma för typ 300 kr, heeelt onödigt! Men i nian ska jag det för det är lite mer specielt ;D
Avslutningen höll iaf på i en timma + at vi fick betygen. 5 G, 10 VG och 1 MVG. Fick bara G i spanskan, fattar inte? har fått VG och MVG på VARENDA prov och är jätte aktiv på spanskan imot vad jag är i alla andra ämnen, Fyfan på vissa lärare :( Tog iaf skolbussen hem, blev inget vidare "avsked" till någon. Våran klass är låååååångt ifrån "tajt" utan alla lever i sin egna värld :/ Mormor hämtade mig för det spöregnade. Sen fixade jag Dzasti, borstade, flätade manen, osv. Sen åkte vi till vaggeryd för att special raspa hennes tänder. Gick ganska snabbt idag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0