Ingen tillgång till data...

Har inte haft tillgång till datan så har inte kunnat uppdatera, men gör en liten snabb update nu (:
Torsdag: Vendela & Olivia kom på kvällen och vi red/gick lilla skogsvägen, Oliva  fick prova rida Dzasti lite, känna på hennes Fejna trav :)


Fredag: Slö dag, men åkte till vissmålen sen på kvällen, vi skulle ridit ut och galopperat i skogen men eftersom bara 4 var där (inklusive mig) så hoppade vi i torpet hagen istället :) Jag skulle haft Gismo men eftersom han skulle VE tränas så fick jag ha Boran, Emma skulle haft honom men hon & Wilma stannade hemma.
Boran va slö, inte lat men slö. Vi började rida fram på en plan plätt i hagen, han var inte så sammarbetsvillig men jobbade på så gott han kunde (: Sen började vi hoppa fram på ett litet hinder.
När jag red bakom Billeba, gick Billeba omkull med Fanny på, det gick bra, båda klarade sig utan skador.
Sen hoppade vi lite andra fasta hinder, innan vi i slutet fick galoppera upp för en lång backe där Daphne sprang om boran så han fick liiite fart iaf ;)


Lördag: Jag och Charlotte åkte till Gamefair och jag tävlade Lusse i vattenappotering med tiden 58sec, gick bra för att vara första gången, sen tävlade jag appoteringsbanan, den gick mindre bra men vi kom runt! :) Lusse var trött redan innan och hittade antagligen en löp tik som var jääätte intressant >.< Vi vann inget men det var vääldigt många bra hundar idag :/

Idag: Jag och pappa har varit ute och gått i skogen, fotat lite mm. Ska snart ut och sola lite vid sjön, Lusse ska få bada :)
Gismo & Jag typ för någon vecka sen

Kommentarer
Postat av: Annika

kul me hundtävling å sånt :)



En fråga.. kanske e den dum, men iaf :P

Vad betyder VE-träning?

2011-06-06 @ 07:28:54
URL: http://s-a-g-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0