Onsdag (:

Vi skulle gått till Brunnstorp idag, men eftersom det var dåligt väder gick vi till rosenlundsbadet ist (:
Var där i typ 2 timmar innan vi gick tillbaka till skolan, åt mat och kollade på film. Dagens fail med badet var att Dolk kastade en badleksak i Tintins huvud, Haha han klappade sitt lilla huvud xD
Men sen slutade vi och jag åkte hem med pojkarnas buss.
Imorgon ska vi ha klasskamp :( Tråkigt värre ;( Men bättre än lektioner?

Jag och Claes red ut idag, jag på Dzasti♥ och Claes på Micro. I början tog vi det lugnt skrittade och travade sakta men sen blev Claes jagad och flera getingar så han bara "SPRRRRINNGG ELINOR, GALOPPA SNABBARE" Haha så vi travade/galopperade nästan heeela vägen hem och Claes har verkligen blivit suuuper duktig! Dzasti som inte är i kondition blev helt svettig, Micro med. Claes skrittade av Dzasti i padocken och jag ledde runt MicroPöjken♥
VI svabbade av dom och fixade allt i stallet osv innan vi tog ut dom igen, Micro ville verkligen inte ut, han tycker det är jääätte skönt att vara inne (: Sötpojken!
Lucifer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0