Tisdag

Var på stan efter skolan idag, med Jenny (: Helt okej, åt på MC, gick och kollade på kläder osv. Åkte upp till A6 efter det, gick runt lite där med sen åkte jaghem vid 18.36 från Ekhagen. Morfar var snäll och hämtade mig och jag kom hem kl.19.00 Var inne en stund innan jag gick ut till hästarna och red Dzasti först i padocken, travade och skrittade efter det tog vi oss en(flera) galopp i skogen :D Sjukt nice!
Borstade av både Dzasti och Micro, bytte även eksem täcke för det andra var blött.
Sen var jag ute 40min med Passe osvosvosv
Imorgon ska vi gå över 1mil och bada :S Normaaaal skola....host.......
Bilderna kommer en annan dag, ska se till att ta mig tid till det :()!
Diggar denna bilden jag tog i helgen, oredigerad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0