Bildbomb :D

"Liten" bildbomb med några gammla bilder och några dags färska :D
Vendela kom hit en sväng nu på kvällen, fotade när jag red.
Sen fick hon ett litet "one in a life time" stund :D Haha!
Honbusade lite med Micro sen (:
Asså fölåt men JÄVLA MODED JÄVLAR det är ju verkligen sååååhhäääääärrrr nödvändigt att köra så man har ljudet på 2km avstånd -.-
Jag ser upp som en jätte lycklig MUPP :D Muppit värre ..... Vendela har tagit bilderna :D!
Jävla Muppsadel, ska köpa en ny plus att jag är fet :(
här kan man ju undra var jag tog vägen xD
Bananen (Vendela) & Snoppen (Micro) Jag som fotar lite dock med standard inställningar xP
HAHAHAHA jag dör xD Vendela nedanför xD HAHAHAHA
Blir en suddig bild på mig och Micro med :J
Kommentera lite nu va :D?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0