Dagen ! :D

Mamma hämtade mig vid skolan för vi skulle typ åka till a6 (?)vi gjorde typ inget, bara åt (:
Väl hemma så tömmkörde jag Dzasti och hon var SKET duktig jätte lugn och mysig :') Jätte skönt! :D
Micro och Jag tog en lite promenix utklädda till reflexmonster i mörkret >:D haha
Mina reflexer till benen på hästen är förstora för Micro så jag får linda dom 2 varv runt benen ;o Haha
Reprisbild:
.
.
.
.
.
Enbart för att jag själv ska komma ihåg vad jag ska köpa "nästa gång":
  • Två små krafftfoder hinkar med lock/överdrag
  • Glans shampoo
  • Rengörings shampoo
  • läder tvål
  • Läder olja
  • Ev. saltstenar (haha)
Intressant, eller hur? Haha :D
Har lite sparpengar, som jag tänkt köpa en sadel till Dzasti för, får se när det blir av (:
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0