Dagen (:

Ska försöka att inte skriva en lika flummig text som igår :/ Men iaf, jag red ut på Dzasti en liten sväng och hon var rädd för allt och åter allt slängde sig och galopperade iväg typ 24/7 sen i slutet sitter jag där utan stigbyglar och långatyglar och tänker på annat tills jag inser att jag ligger på marken xD HAHAHA Dzasti hann inte springa iväg iaf xD Men jag hoppade upp igen och typ skrattade åt det och nu känns det typ som en drömm :o? och på tal om drömm så drömmde jag massa knäppa drömmar, typ om Vendela :S?
Men hon slängde sig några fler gånger efter det men inte så mkt ;) väl hemma så blev hon avborstad och fixad (: sen fick hon gå ut i hagen igen ;) Den lilla Knorren hatar när det blåser♥ Jag brukar faktiskt undvika att rida när det blåser då hon blir heeeelt cp:eee xD
Sen bärde jag ner hö och vi ska slänga resten av balarna där uppe (ca 7st) då dom inte alls är fina, de får käka av höet där nere ;) Efter det mockade jag upp all skit som de tar med sig ut ur boxen när de går ut på gårdsplanen (: Jag har gjort massa andra saker men Kommer inte på mer nu (a)
Gick en promenad med Passe, fan va han va busig :o vi busade lite på fältet haha busunge :D!
.
.
Fotade lite idag så här kommer lite bilder (:
Dzasti Mödarhezzten xD haha
Knorren leker Knorr (: Steget♥
Lite lagom mycket bilder idag :D! Kommer lite  mer sen men mer säger jag inte (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0