Jahopp!

Idag fixade jag en födelsedags present till Vendela och jag gjorde henne galen för jag gav henne ledtrådar HAHA
Men iaf, Jag red Dzasti på lilla skogsvägen och mötte morfar i hans skogsmaskin och när jag skulle rida förbi den (2-3m ifrån) så får Dzasti vääääääärsta ryck och bara "GALOOOOOPPP" jag typ satt där medans hon galopperade och småbockade :S Fast hon stannade efter typ 100 m xD Haha Sjuk häst! Sen i slutet så mötte vi Vendela och micro som inte kommit så långt xD men iaf vi tog in Dzasti och Vendela tränade Micro lite :) (Har lite bilder ofc) Sen gick vi typ lilla skogsvägen och Micro busade som FAaaaan xD Haha han typ "lala la lalala....."skritt"....lallalalalla.... GALOPP! Hahha jävla bus :D Sen åt vi lite chips och Vendela fick sin present ;) i förtid men iaf xD HOn ska ju kunna använda den på torsdag :D
Juste, man kanske ska säga vad det var (:? Ett träns med Rosa pannband :D (Vendela gillar rosa xD)
Bilderna :)
Det är inte manuella inställningar utan auto och resultatet blir SKIT
.
.
.
Det var alla bilder jag kunde bjuda på från idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0