Jahopp

Mitt inlägg igår försvann? cp :S Kände mig inte 100 frisk idag så jag stannade hemma och gjorde maaaaaassa läxor, eller jah det låter inte så mkt när man räknar upp det men det känns som 100+ Inte okej.....
Borstade av hästarna i det fina vädret och tyckte att dom kunde gå ute länge när det väl är fint väder så dom fick vila :)
Har städat mitt rum och möblerat runt lite hehe, hatar mitt rum :( Det är 0 luftcirkulation, sne tak på BÅDA sidorna -.-, över mammas rum kan komma på flera saker till men pallar inte ;D Imorgon är det typ längsta dan i veckan i skolan men måååste verkligen gå då vi ska gå igenom vad vi ska öva på till spanska provet och det är trotts allt ett av mina starkare ämnen :D Sen ska Brana säga Heeej till en viss person annars lär hon ångra att hon inte gjorde det (:<3 och på fredag blire Chill, har friluftsdag hemma då det var överfullt påvissmålen så fick vi som hade egen "Kuse" vara hemma :'D LÖÖÖÖÖVE it ;D och jag behövde inte vara med på badet som är före (A) och på kvällen har jag lektion på viss och sen följer Vendela (Förhoppningsvis) med hem om hon inte har fått minnesförlust som förra gången ;)
Repris bild (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0