Rubrik

Idag hade jag som sagt frilufts dag hemma (: Sjukt Nice! Sov till typ nio ;D dock så kom wille in och väckte mig vid  sex nån gång -.-! Fan va jag skrek på han för att han skulle gå xD Haha! Sen gick jag ut till stallet och fixade allt där och städade lite i sadelkammaren så det ser lite bättre nu (: Sen hängde jag med morfar till järnhandeln (fråga inte, jag vet inte varför) Hahah xD Efter det åkte vi och hämtade Pascall och han ska vara här hela helgen :D!"Lilla" plutten (: Haha han försökte leka med micro (bjuda in till lek) Micro bara wtf? HAha Jag red Dzasti runt hela stora skogsvägen och det var gillat (: Har inte ridit den med henne på 9 månader typ♥ Hoppas snön försvinner snart så man kan göra lite mer "på riktigt" Pascall var jätte stolt och visade mig att han kan lyfta på benet när han gör 1:an nu Hahaha xD Ska fixa lite bilder imorgon (: Juste, red på vissmålen också fick rida Valdis, en helt ny häst på typ 165 haha lika hög som mig typ :o om inte större, vet inte hur lång jag är :S Jag vill inte ens vara lång :( Men vi typ körde skritt och trav arbete och Maria var där idag (Tack och lov!!) sneFoten förra veckan sög och såg tom handikappad ut :S Bara för att jag typ hatar sär barn :S Speciellt när jag ska äta, spyr ju fan :( Jag har tom blivit jagad av ett :S Inte okej, ska inte de ha ledare med sig? Dåligt ansvar av skolan att låta dom jaga mig påväg till hkk:n -.- Juste vissmålen hehe men det gick sådär :/ är inte van vid stora hästar i galoppen red jag in i alla dåliga(som dom tar in bara för att föreldrarna tror att ungen är duktig) som inte kunde driva på sina ponnier, dom ska fan inte leka ramona?! Han blev skit svettig iaf, fast han har typ inte varit igång på några månader typ :P Vendela ville byta med valle först fast han är CPEEEEE och bara springer för att han typ är handikapp xD
Inte så jätte intressant inlägg ): Ska bara säga en till sak (a)
Selur är tillsalu igen♥ Vill ha han eller jag vill att mamma ska ha honom, jag har ju Knorren♥
http://hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=452512
Fast ett släp kommer i första hand /: vi behöver det mer än en till hest ♥
Han var så himmla mysig och jag bara dooog på han tölt jag bara wtf? fan va snabbt det går och jag märkte knappt han han töltade så jävla skön var den♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0