Skola imon -_-

Är inte speciellt skolsugen känner jag >.<
I stort sätt gick hela familjen ner till gölen(liten sjö) idag, passe blev galen och prang runt och busade som fan xD sen var det ju jätte fin väder också B-D NICE!
Nyss kom jag in efter ha nattgett hästarna och varit ute på en liten promenix med Passe, han är sjukt trött nu men går endå runt och tigger -.- Det värsta är att han når upp till bordet och bänken därmed all mat -.-
Fast Mikael är nästan jobbigare när han ska gå runt och snacka med djuren för att ingen annan pallar vara social med han -_- Typ alla ljuden han ska göra när han snackar med Markolio -_- Har typ lust att hämta silvertejpen......
Desutom är mina småbröder på vääääärldens gnällhumör och jag har ont i huvudet -.- DÅLIG kobination ......
Lite bilder från dagen (:
Jag hatar fortfarande kvaliten på bilderna på blogg.se -.-
.
Snygging där va....
.
.
Imorgon kommer förhoppningsvis en bildbomb på lite gammla bilderfrån en viss dag (:!♥
.
.
JUSTE! Måste ju visa upp ett nytt mästervärk hur jag vill ha det i stallet XD HAHAH (trötta på det?)
Dock så är inte gammla stallet med här :/ Haha Fail (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0