Tillbaka!

Haft en "liten" paus, fast ingen verkar ju bry sig iaf (a)
Ska nog ut och rida en snabbis på Dzasti som nästan har tappat all vinter päls eller jag stog väl och borstade av den i 3 timmar igår x) Haha sen friserade jag Micros hovskägg så det ser normalt ut :D
Sen ska jag till vissmålen och vi har Hoppning!
Efter det åker jag till pappa (: Med andra ord lite får/lamm/pumi/Lusse bilder kommer (;
Dzasti har lärt sig flema på kommando nu, eller för tillfället iaf ;) hon har en teknik att glömma allt hon lär sig -.-
Lite blandade bilder från igår och idag (:
V Å R !
MördarKisse!







Min F I N A S T E ♥

Kommentarer
Postat av: Emma & Wilma

Gud vilka fina bilder på Dzasti! Hon är jättefin :D

2011-03-25 @ 16:35:45
URL: http://wilmabergqvist.blogg.se/
Postat av: Annika

Jättefina bilder! Tack för ett nytt inlägg :)

2011-03-26 @ 00:05:09
URL: http://s-a-g-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0