Torsdag :D

Skola idag som vanligt, var dö trött och inte på humör för något mer än att komma hem :D!
Men mamma hämtade mig efter skolan för vi skulle fixa ut min mobil (xperia x10) på försäkringen, få en ny mobil då.
Fast dom hade inte den hemma, så frågade dom om jag ville ha en htc jag bara NEJ sen typ efter en stund kommer han med den allra NYASTE modellen av sony ericsson Xperia Arc, som inte skulle börja säljas förens imorgon xD
Han typ bara "one in a life time" ;D Haha
Den är typ xperia x10 fast dom har  rättat till alla misstagen som dom gjorde med x10 (: Ganska mycket bättre faktiskt ;D
Sen åkte vi och köppte kraft foder & handlade lite andra saker.
Hästarna fick vila idag, dom har jobbat på så bra i veckan ♥ Ska ut och borsta dom och sen nattge (:!
Random bild från igår, nej han kissar inte jag skulle ställa upp honom (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0