Vissmålen

Mamma och Mimmi hämtade mig vid skolan för Passe skulle vactioneras och så åkte vi till djursjuk huset och han skötte sig. Efter det blev det en snabbis till IKEA mamma köpte lite saker och sen släppte de av mig på vissmålen och jag skulle rida Vandis precis som förra gången, det gick inte bra någon stanns >.< Han var as seg att sakta av från trav till skritt även om jag övat förhållande hjälper -.- Sen ska man få plats...... En big heeest bland massa d-ponnnyer och mindre -.- han är ju typ 165 cm ;o Alllt typ blev as slarvigt och jag är inte alls nöjd :(! Sen känns det så elakt att dra han så i munnen för han proooooomt ska springa ):
Nu är jag iaf hos pappa och har "nyss" varit ute bland fåren och 2 lamm har kommit :D! MÖöööööösigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0