Yttliggare (:

Tänkte skriva lite mer sommar planeringar (:
Jag ska ju måla om stallet, men det är en hel del jobb innan tex byta ut vissa plankor.....
De är helt sönder gnagda (ca 6st)
Sen ska man ju tvätta väggarna....(bilderna ser värre ut en vad de är xD då jag enbart tagit kort på de som ska fixas)
Sen ska fönstrena puttsas ordentligt! nu är det dock is på :o
Dzasti´s box (: Smutsiga väggar :S
Sen har vi ju "gösselrännan" eller utrymmet som är över den ;D Nätet över är bara för att vi hade höns innan :S
Kattens box :(! ska fan bli Micros box
En bild på mormors alla foder tunnor bara för att visa hur (jävla) mycker hon har
Ingång till yttligare ett foder rum...
Fler tunnor >.<
Ingång till det som var en box innan, men som nu är foder rum och hem till en katt -.-
Maaaassa äpplen och fler fodertunnor -.-
Det var typ alla bilder jag tagit idag (:
Liten sammanfattning xD
  • Byta ut brädor
  • Tvätta väggarna, fönster mm.
  • plocka ner allt från väggarna, även gammalt hönsnät mm.
  • Byta boxar mellan Dzasti & Micro
  • Måla om stallet
Sen funderar jag på att röja lite i gammla delen, så mormor slipper bada i skräp... eller jag stör mig på att hon gör det och om man fjäskar lite kanske man får lite mer utrymme (a) Med andra ord kanske en till box (a)
Så ska boxarna se ut efter om målningen  (y)
.
.
.
Måste visa min fina bild...igen xD HAHAhaha i sommar ska iaf Dzsti få Micros box (på bilden är det hur det ser ut nu)
Och om vi köper Selur(önsketänkande) så får micro ta kanin eller möjligast "katt" boxen och Selur Dzastis och Dzastis Micros, som sagt ;)
I den"bruna" kanin boxen (gösselrännan) kommer jag förhoppningsvis fixa så vi har lite hö, våg och mocknings saker där (:! Med lite hö menar jag att vi har lite där på vintern sen får man bära ner mer efter hand ;D
.
.
.
.
.
.
.
.
.....Att leva är att våga ta risker.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0