-.-

Jahopp, kan väl börja med att jag fick ropa årets första "stanna" i bussen på vägen hem, då dom alltid körde förbi den hållplatsen jag ska hoppa av även om man trycker på "stop" men dom har blivit liite bättre på det :)
Cyklade hem idag med, hade träningsvärk idag från jag vet inte vad men jag stannade några meter från heeela  backens topp(hela backen är ca 1km och brandt) och när jag satte i benen i backen så höll dom fan på att vika sig :o hängde mig typ i styret xD? haha....Bra Elinor, Bra! Cyklade vidare hem och det gick snabbt iaf :)

Red Dzasti "barbacka" med hackamoret i regnet idag :) hon bli alltid lite spänd när det regnar, men bara han inte låter henne titta  ¨på alla 1234567657865 saker så går det brao :D Gick bra hela vägen, travade lite och så (:
Sedan körde jag lille Micro skrutten på stora skogasvägen en bit, han var jätte pigg och travade på :) imorgon har han vila och på lördag ska vi åka ner med honom till gölen och grilla :D Asså grilla honom då..vi har sånt där knivsätt och bord där nere ;D gott, har aldrig ätit hästkött innan :o ..........................Skojja, vi ska grilla korv och marssmellows (stav?) Lol på er som gick på det :D!
Gick en promenad med passe och han var jätte possetiv osv så det gick dunder brao :D Busade lite i trädgården efter (:
Sen gick jag in och snáckade med mimmi lite sen duschade (: Sen tog jag in passe och ska gå och hämta en sak....och VEM? ligger i min säg med snuskiga blöta leriga tassar :@ Är det något jag inte tål med hundar är det när dom hoppar och och smutsar ner ens säng >,< Gäller även människor, hatar när folk sitter i den osv. Kan ju även sä'ga att där försvann mit bra humör >:( Bajs hund som VET att han INTE får hoppa upp i sängen >:@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0