a La Tisdag ;)

Kommer typ inte ihåg något från skolan men har iaf sjukt mkt läxor just nu -.- Har iaf sovmorgon imorgon (y)
Red Dzasti på lilla med sade och hackamore, vi gick in på små stick vägar där det var lite ojämnt och gick :) Uppskattat av Dzasti! :D Även om det blåste/blåser dom fan :o
Hon var väldigt stel i vänstersidan, känndes nästan som hon markerade, med absolut inget man såg från marken då jag hoppade av och gick sista biten och släppte henne i padocken och lät henne trava ökat och långsamt, antagligen bara lite stel :/
Tog in Micro lite i padocken efter ha fixat det sista i manen :) värmde upp honom och sen travade vi lite sen gjorde typ 2 stegringar och båda var verkligen SUPERBRA! på minimala kommandon och jätte fins och stora :D Hihi Lycklig matte! Avslutade när han gjorde den sista och han fick gå lite lös utanför stallet och äta :)

Whooochhh! Mikael hämtar mig efter skolan, så åker vi och kollar på trailen :D! Förhoppningsvis tar vi med den hem :')
Lycklig isf(är väl lycklig nu med, haha) Allt bara går ihop dig nu ♥ Hoppas jag iaf, vaggeryd det 26:e sen ska jag och pappa boka tid och prova ut sadel♥ Underbart!♥
Ännu bättre blir det i sommar, men det får ni mer av då♥♥ :D :D :D Men ni får två bilder som ledtråd:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0