Bara jag...?....

Som har ett(eller flera ibland) stört syskon? Han har gömt min dator 4? gånger nu. Bara för att han inte vill att jag ska ha den, man kan ju undra vad det är för fel på honom......
Nu har jag iaf tagit den "gamla" dånande datan, har iaf PS på den :) Synd att den killen som skulle laga våra datorer tog sönder alla tre......först denna, den överhettas as lätt och har börjat dåna som fan, den andra överhettas på 15min och är allmänt cp och den tredje tog han sönder laddaren på som kostade 1000kr endå tror jag mamma betalade honom.......
Sen den nya som JAG skulle ha tog mitt så kallade syskon, sen när jag tar tillbaka den, då sitter han och skriker i 5 timmar och håller på å slå mig........ någon som vill byta?
Ska väll ut och hitta på något med hästarna snart, är helt omotiverad.....som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0