Bra köp (y)

Hittade ett par Chaps på hööks hemsida som var gräsligt lika mina som jag köppte i ullared. Var även tvungen att hämta dom för att kolla skillnaden ;) Kan säga er att skillnaden är 0 De ser ut som kopior :o!
Det enda som skilljer är Priset.
Mina chaps inköpa på ullared för 199kr
Hööks chaps för 449kr
Tummen upp till ullared! (y)
Köppte även ett par vita benlindor i fleece. Har alltid lärt mig att om man lindar med fleece så skadas hästen inte lika mycket som om man skulle linda för hårt med elastiska, fast på hööks kallar dom det bandage :S?
Köppte iaf mina för 30kr
På hööks kostar dom 99kr + att det är en ful logga på.
Ännu ett tummen upp till Ullared! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0