Dagen

Dagen har itne varit så livfull utan rullat på ganska långsamt. Fixade stallet på morgonen & tog ut hästarna sen har jag i stort sett inte gjort någon ting! Men sen visade jag iaf Micros trick för Mimmi & Fång(namn) hästar är självklart bättre än kor! Tvivlar på att man kan lära en 12årig ko att stegra ;)?
Red Dzasti med sadel idag = tjurig Dzasti, Sadeln sitter verkligen inte bra på henne + den passar inte mig heller :S Ska köpa en ny så fort vi varit i vaggeryd! En utprovad då! Kände verkligen det idag när jag hoppade upp + att han blev ap-tjurig nu när jag ridit barbacka/med gelpadd & resår hjorden xD Inget man kan göra åt direkt vi skrittade ju bara (: övade på lite vikthjälper, gick inget vidare men iaf ;)

Måste bara få säga att jag är grymt sugen på att starta upp ett Akvarium igen xD Haha
Suget har kommit tillbaks ;P och i tanke på att våran granne som flyttat nu lämnade kvar ett stort akvarium :) på lite mer än 300 l! Perfect! Fast då skulle det få stå hos pappa :/ Mamma godkänner inget här hemma :P Kanske ett bakom något på ca 10 l (a) Haha
Laddar upp en bild på 2 äppelsnäckor som dog för mig pga metaller i vattnet :(((!
Från vänster: Snoppen(Vendela döpte) Snippa (Annika döpte)

Även en bild på passes förtjusande liggstil ;)

Gonatt på er!
Glöm ine slänga in en kommentar, börjar bli förskräkligt dåliga på det!
Sen om ni vill ha något kul att läsa, så får ni ta och kommentera vad jag ska skriva om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0