Glad (:

Red Dzasti på lilla skogsvägen för det regnade typ vid stora, hatar detta cp vädret! Regnar typ på ett ställe men inte på det andra :S Men det ick sket bra! Tack vare min underbara ängel♥ Innan dess trickade jag micro lite i padocken och FILMADE :D Så i veckan kommer det förmodligen upp en film ;)! Spännande, ska bara hitta någon låt som passar ;D
Överskriften: Har suttit någon gång innan och sökt på namnet på FB men aldrig hittat den personen jag söker, som jag inte träffat på typ 5år som fömodligen inte ens vet vem jag är nu. :S Men jag hittade iaf hans mobil nummer och jag är till 110 % säker på att det är hans :D! Haha, inte för att jag kommer våga sms eller något nån gång xD
Kul hade vi iaf när vi var små, de få gångerna (:
Bilder från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0