Hallojsan!

Hallå bloggen! Dagen har varit Töppen!
Vaknade typ klockan nio och åt :) Sen fixade jag stallet och tog Micro & Dzasti till padocken. Micro fick gå utanför och äta medans jag borstade och selade Dzasti♥ För att sedan bli tömmkörd en liten stund i padocken och med liten stund menar jag typ 10-15min det räckte för hon inte skulle bli uttråkad :) Skrittade mest, men blev lite trav i vardera varv :) Hon jobbade på bra, men hade inte så mkt motivation :/ Sen satte jag mig lite med datan tills Muppan(Vendela) & Kaja(Maja) kom för vi skulle köra ner till gölen och GRILLA :D
Vi fixade iordning Micro och packade i all körv osv.
Här kommer lite UNDERBARA bilder (L) Som säger Allt (:
Underbart fin frisyr i vackra kläder!







Kaja BJUDER!


HAha bjuder xd

THATS the shieeet, fint att jag och vendela käkade vete idag, det fanns i marsmellowsen och vi såg inte det förens vi kökat upp HELA påsen och grillat dom xD LYCKAT kanske ska säga att vi är Glutenintolleranta-tål ej vete. Gott :d Jag åt inte övedrivet mkt iaf, micro fick några av mina (a)
Vi har kommit fram till att om Dzasti är frisk och jag har ny sadel ska jag vara med i ponnyallsvenskan Dressyr :) Tävla för vissmålens Ridklubb (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0