Här igen :)

Dålig uppdatering, som vanligt....kanske man ska säga? Skriver väl lite snabbt vad som hänt på de oaktiva dagarna ;) hehe
Fredag: Hade Gismo på hopp lektionen :) Maria trodde först att vi hade bommar......tänk om jag inte rättat henne? Då hade vi missat yttligare en hopplektion :( Vi började värma upp lite och jag försökte mest få han att gå framåt, för någon annan hade haft han innan så han var både lite stel och gjorde allt för att slippa undan ;) haha han lyckades inte. Vi hoppade iaf lite hinder som vi sedan satte ihop till en bana, jag försökte göra allt för att trycka av honom, då han annars bara failade xD Han hoppar iaf typ allt framför honom :) Bilder kommer! MAJA FOTADE :D
Lördag:Gick upp ap-tidigt för att vara helg hos pappa, typ klockan 06.20 >.< Försökte skynda mig och leta rätt på allt jag skulle ha med mig på utställningen i hässleholm :) Åkte ner med Christina och Lotta, även Ohzzchar i bagachet (stav?) tog väl typ 3 timmar då vi råkade köra fel, hehe. Väl framme på hundutställningen träffade vi Carina och Svea, även Elin som skulle få hem sin pumi i veckan :) Även en MASSA andra pumifolk :) Bilder kommer i Massor!
Söndag: SOOOOV till klockan 12.00 hehe var minst sagt trött ;) hann bara måla skyltar, duscha och äta innan vi ååkte och kollade på bio. Pirates of the carabean 4 och nej jag har ingen aning om hur man stavar det haha xD Den var bra iaf :) Ska sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0