HE PÅ ER

Kaja(Maja) & Muppan(Vendela) har åkt hem nu, Kaja skulle till stallet och Vendela skulle hem. Vi vaknade apsent men jag gick iaf upp lite tidigare än dom andra :) åt frukost snackade med Mamma osv. När dom började vakna till (skrika/ropa) Så fick dom också äta lite innan vi gick ut och började fixa stallet. Jag mockade och bad Vendela tömmköra Micro och Maja hjälpte mig med krafftfodret :) Sen bytte vi vatten i boxarna, i hagen, hos passe och hos kaninerna. Vi skulle igentligen åkt till vissmålen men eftersom Vendela inte ville dit sen hade jag ingen skjuts hem :/ Så vi fick skilljas åt x)
Ska väl ut och rida snart, tror det blir stora skogsvägen :)
Nästa vecka, när vi har hopping på viss ska Maja fota :D
Fick lite bilder av Emmie/Fanny :)
Underbar min!
Konstiga hoppstilen med händerna är pga att man måste ha jätte korta
tyglar när man hoppar han och jag hann inte korta upp dom  xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0