Hemma

Väl hemma åt jag (igen, haha) men inte då jätte mkt dock. Gick ut och tog in hästarna, borstade Dzasti och sedan Micro för att sen tömmköra lillskiten :D
Satte på "halsförlängaren" väääldigt löst idag han kunde nästan gå helt utsträkt! Men vi jobbade mkt utan att ta stöd mot den, men han var riktigt LAT! och ville inte trampa på ordentligt >.< Men i slutet fick jag lite fart på honom och när jag travade av i båda varven körde jag tills han gick bra och då fick han sakt av och skritta sen byta varv och göra lika dant.
Sen släppte vi loss honom lite så övade vi på att gå raka linjer utan att han ska ställa sig framför än(svårt tkr Micro)
Gjorde lite halvhjärtade inkallningar osv (: Gick hyffsat bra idag! :D Lill skiten!
Dzasti var mest tjurig? Har iaf planeringar på att tömmköra henne imorgon :) Får se hur det går!
Ska baka en rulltårta till "fikat" hos Gert imorgon, nu (:
old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0