Jahopp..........

Ingen lust att skriva något nu, har inget att skriva än då -.-
Red en sväng på Dzasti & Busade med Micro, så snabbt och enkelt kan man skriva någon som man skulle kunna skriva evigheter på.
Juste, var funktionär på mellanstadiets friluftsdag, ap-tråkigt >.< 5:orna var desutom JÄTTE kaxiga, men 4:orna & 6:orna var sammarbetsvilliga. Var kallt och jag fick göra typ allt -.- Visst dom andra gjorde lite men jag gjorde MINST dubbelt så mkt >.< Inte okej, jag som sovit jätte lite inatt + är gluten ska väl inte orka mer än några som tål allt och sovit ordentligt? För ni som inte vet har vi som har glutenintoleranta svårare att ta upp energi, näring och hela den biten = vi måste äta mer för att hålla oss pigga + vi blir trötta och orkar inte lika mkt som de som inte är det. Vi förstör även tarmen(tarmluddet) om vi äter vete(gluten)
Ska iaf på utställning på lördag :D Det MÅSTE bli lite kul iaf, annars vet jag inte vad jag gör :( och nästa vecka ska vi till vaggeryd med Dzasti♥ Hoppas över allt annat att hon är frisk♥ Annars dör jag typ :(
Hejdåå♥
Lucifer♥ Kärlek på dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0