Läxor :[

Hästarna fick ha på sig kläder båda två idag :D hehe Dzasti fick ha flugtäcke och Micro eksem. I tanke på hur det var igår.....
Kan ju även säga att jag cyklade hem idag, upp för heeeeeeela vägen :D är värsta uppförsbacke typ 1 km lång och ap-brant >.< Duktigt må jag säga! även om det inte gick snabbt (A)
Jag har fvarit jätte trött och haft ont i huvudet typ hela dagen så, Micro frick vila idag också (Dzasti hade planerad vila) dock så fick båda en rejäl avborstning :D Micros sommarpäls börjar komma fram väldigt mkt nu (är senare pga eksem)
Sen tror Micro att han är duktig på att "klia tillbaka" när han typ biter en hela tiden -.- *suck*
Jag har massa läxsor att ta hand om nu, bla. 17 spanska glosor tills imorgon som vi fick i förrgår >.< och jag är INTE lättlärd direkt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0