Lördag...

Dzasti var helt stimmig idag, visste inte vad hon ville utan bara "stimmade" Red iaf lite i padocken först, igen lyckat försökte få henne lite lägre i formen men hon bara sprang iväg då :/ gav upp då hon inte hade någon direkt motivation utan red lite på lilla skogsvägen, även där blev hon springig så jag kortade upp henne så hon verkligen fick sammla sig och lugna sig. Hon blev lite bättre då och jag kunde få ner henne lite lägre. Hon var jätte pigg och var faktiskt skitsnygg i schabraket :D! och nosgrimman ;) Även om den var lite stor :/ Ska göra fler hål i den :)
Sen körde jag och Claes Micro en sväng, mamma gick med, me Passe.....Passe den knäppgöken tror att Micro är en hund och försöker leka med honom ;) Rätt storlek har han iaf kommit till :) Körde Micro i grimma men han skötte sig iaf :D Efter skulle Claes visa mamma och Mikael när han red :) Han kämpade på och red mer själv utan att jag behövde gå jämte :D
Han hoppade över små bommar, han tycker det är skitkul hah :)
Bild från tidigare, fast idag travade han och galopperade en gång :)
Sen cyklade jag och Claes bort till någon byggnad vi har lääängre bort och mätte lite.......
Kanske målar upp en liten bild? ;) Mamma vill iaf bygga om det till ett stall där borta och hyra ut stallplats :)
Fast varken pengar eller tid finns för ett sånt stort projekt ;/ Hade varit kuuul annars :D
Räknade iaf ut att det skulle få plats 5 boxar för hästar som har upp till 160 cm i manken ;) och en lite mindre box :) md hjälp av lite mått från någon sida, hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0