Måndag

Haha, på vägen hem idag i bussen satt två alkisar(dom kallade sig själva det i stort sätt) och snackade massa konstiga saker, även om man inte hörde hälften, höhö. Här är lite av vad dom sa haha:
-Jag ringer så jävla mycket när jag har varit full, telefonräkningen är skit hög!
-Vi skulle haft ett 6-pack öl
-Ena: Vill du höra en historia?
-Andra: Nej jag kan inte lyssna och koncentrera mig idag
-Ena: Jo en kort en
-Andra: okej då!
-Ena: Vet du vad en mexikanskt dildo är?
-Andra: *SKRATT*

-Dom super och skjuter på allt!

Det var lite alkis snack det Haha xD
Gick en promenad med Dzasti idag på stora skogsvägen, han var jätte pigg och gick nästan över mig lite >.<!
Men det blev bättre lite senare :) Hon fick äta lite gräs på ett ställe när jag bad henne om det osv inte så jätte mkt att skriva om (:
Sedan longerade jag Micro över cavalettis vilket han typ inte fattade i traven, då han envisades med att hoppa över -.- Men la ner dom och längde avståndet och DÅ fattade han :) Avslutade när det gick som bäst och han fick äta gräs efteråt :)
Nu har jag, mikael och passe gått en promenad och nu skall jag duscha :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0