Praktikeeen

Gick igenom dagen som jag skrivit allt för många gånger nu, känns det som! Men vi började iaf fodra hästarna på morgonen och efter det gick vi vidare till att måla klart ALLA skyltar, eller måla över det som runnit och fixa de felaktiga bokstäverna/siffrorna xD Haha (Mobilbilder)
J:et vi fixade till :j
Efter det tog vi ut ett antal hästar sen var det bara upp och fixa Caffe & Fika.
Det gick snabbare än vanligt och jag hade med mig en kokos rulltårta ;D Alla tyckte den var jääätte god, men jag tycker inte den var någon hitt :P hehe
Sen började vi städa sadel kammaren och SHIT vilken skillnad! Man kan inte tro det är samma rum :o! Nu ska vi bara skura golvet & Rensa bland tränsen (: Hittade en as snygg nosgrimma, ska fan fråga om jag får köpa den (a) hehe
Det tog ett tag :o! Men efter det blev det Lunch, sen skulle Lenas storhäst skos för första gången, gick jätte bra :) och sen kom Hanna L för att prov rida Avispa, för hon ska ev. tävla henne :D Tror det gick bra, men jag gick och målade en sista sak och imorgon ska dom sätta upp dom på ridhusväggen :o! Spännande hehe xD
Stallet (ena delen)
Rulle igår (: Inte lite päls?
Nybyggda ridhuset! :D
Kan ta mer bilder imorgon om det önskas? Skriv på vad isf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0