Praktiken

Hade ingen lust att blogga igår och då blev det inte så (; Alla överlever än då?
Vi gick som vanligt igenom dagen när vi kom till Gert, han hade redan fixat stallet & hästarna så vi börja på direkten med att......"trummvirvel"...........Plocka sten! Underbart! *host* Vi plockade i dom hagarna som är närmast vägen, 3 fulla traktor skopor! Det tog sin tid men efter det gick vi och fixade Fika.
Fika tar typ 40 min med allt deras "babbel" hehe, ko hit och ko dit ungefär ;) Vi målade bokstäverna på playwood skivorna idag, DET tog lång tid! Lena envisades med att vara jäääääätte petig i början medan jag bara "det ser dom inte från vägen" haha :D Men shiiieeet va kallt! Frös typ ihjäl? Nej men fingrarna donade typ bort.....Efter det blev det lunch, härligt! Vi målade verkligen jätte länge, hehe :P Jag longerade Rulle efter det, sen skjöljde jag Rockys ben (kylde) Sen kom Morfar och hämtade mig, Mamma hade "besök" :d
Pajaz on the pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0