Ridtur (:

Gick en stund på stan innan jag åkte hem, blev två "tjocktröjor" bara för att jag total älskar tjocktröjor, hehe :D!
Medan jag åt hemma kollade jag på sista avsnitten på ponnysákuten på svt play, inte okej det var bara "gammalt" som visades :/
Vendela kom senare och Claes ville rida lite på Micro när Vendela var där så han skrittade runt i padocken med Vendela som "ridlärare"
Han tycker Vendela är toppen, jag därimot blir bara frustrerad när jag har med honom bland hästarna >.<
Det gick bra, Micro var lite lat men annars var allt okej.
Jag red Dzasti med sadel & träns med bettet då :P Red och vände på stora skogsvägen lär henne trava & galoppera lite, dock har jag satt på snokrem på henne så hon får lite ryck ibland och skuttat typ fram as snabbt :o Hehe det är min ponny det.... Hon var faktiskt väldigt lydig och vi fick in en himmla fin trav vissa gånger :)♥
Micro har gått med Eksem täckte idag och kommer göra det eeeeenda fram till augusti eller mer -.- *suck*
Dzasti ska ha flugtäckte på sig imorgon, då hon varit lite tokig idag pga flugorna :/
Tycker lite synd om Vendela då jag inte var på väääärldens bästa humör direkt :P Blev så himmla trött när Claes kom där och gick från 70% glad/pigghet till 10% sur/trötthet hehe, stackars henne :(♥
Gick en promenad med tröghunden Pascall :/ Lekte lite i trädgården efter♥
Gammal bild från Gotland♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0