Stallet♥

Dzasti & Micro sprang runt som galningar när vi kom hem (första myggorna har kommit </3) Så Micro var helt genom svett ;o Tog in dom och Dzasti stirrade som fan(enbart för att micro stressat upp henne) -.- Men aja, vädret bara skrek till mig att jag skulle rida ut lite barbacka på Dzasti. Det gjorde jag också, jobbade mycket med att jag skulle sitta stilla och vara möljsam i traven och det funkade KANON! Hon blev jätte pigg på det och jobbade på bra :D! Underbart♥ Lilla älsklingen♥
Red  och vände på Lilla skogsvägen :)♥
Tog ut Micro när Dzasti var "klar" i padocken och busade lite sådär, mest för att hålla igång honom. Gick varken dåligt eller bra :) Gick med andra ord helt okej :)! Tänkte slänga på han ecsem täcket imorgon, se hur han gillar det hehe xD
God natt :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0