Uppdatering IGEN :D

Sorry för att det har varit lite dåligt med uppdatering :S Men men inget att göra åt :P
I helgen blev det mest fotande av hundar som kommer komma upp tidinställt så småning om =) Vissa bilder har jag svårt att tro att jag tagit, hehe :P
Idag var det iaf skola för första gången på 3 veckor :( Sug på skolan!
Vi slutade iaf tidigt så det var inte så farligt :P Imorgon ska jag dock ha prov >.< Bläää
Red Dzasti en liten bit på lilla skogsvägen idag(som vanligt, hehe) gilar den vägen (: Såg 2 harar :P Anteckna!
Skulle sedan ta ut micro så han fick beta lite utan munkorg, men det första han gjorde när han kom ut, var att bita mig så han fick gå in igen :P Bestraffning ;o! Han tyckte nog den var hård :o Inte äta lixom ;D hehe
Tvättade min gelpadd så den blev lite renare och mös med Dzasti♥ Ska fixa tidinställda bildbomber nu :D
Smakprov:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0