Vissmålen bilderna

Eftersom jag lovat flera personer bilder från ridningen i fredas så tar jag och lägger upp hälften nu :)
Alla ryttare på bilderna har tillåtelse att kopiera bilderna dom är med på, skriv bara en kommentar så jah vet att ni har dom hehe. (Även om det är Maja som har fotat med min camera är det fortfarande jag som är ägaren över bilden)
En häst påväg till vissmålen, tror den typ heter Gilda eller nåt xd
Skimmelskäck, UNDERBAR färg enligt mig. Fast skimmel är finast♥
Frasse
Daphne
Flash
Bilder maja(ponystars.blogg.se) tagit:
Tampe
Rinaldo (hade fler bilder men Maja har redan dom)
Jag och Gismo
Vendela & Balou
Sara och Leffty
Emmie & sibylla
Adodas och Wilma
Blev lite mer än hälften. :) Stackars er med sega datorer...hehe inte lite bilder ni vet.....

Kommentarer
Postat av: emmie<3

Jag snor de bilderna på mig o sibylla,tack!!<3

2011-05-25 @ 16:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0